woop

Känner mig lycklig, vaknade med en gläde av att jag och älsko skulle åka och bada idag för första gången i år!! så jag skuttade upp och lagade frukost och gjorde massor av kaffe för att hälla upp i termosar. sen ringde jag mitt sjukhus för att beställa nya provtagningsbanketter och då sa hon att hon skulle försöka göra så jag slipper ta lika ofta som jag gör nu! JIPPI!! sen åkte vi och badade och solade. det var super mysigt. vi snackade massor och löste suduko tillsammans och så kastade vi boll till varandra i vattnet. det var perfekt. sen när vi låg och solade så gick solen i moln och då ringde christof och frågade om vi villekäka med dom. så vi åkte hem och en timme senare hänger vi med gänget; madde, emelie, anton och jag o björnis. hur mysigt som helst!!! kvällen blev dock lugn. jag var ute och gick vid nio för jag känner att mitt mål att gå ner 10 kg denna sommar kommer bli otroligt svårt men jag måste iaf försöka. jag iofs nöjd att jag gått ner 24 kg sen i januari. det är verkligen en skillnad. jag kan äntligen gå i kortbyxor och ha på mig bikinin och ortfarande känna mig fin. asså jag har väl aldrig kännt mig super fin. men det gör nog ingen. vi får se om jag klarar detta. än så länge går det bra. bestämde mig igår för detta och än har jag inte ätit godis:P idag är det ändå fredag och då hör lixom det ihop med godsaker. men jag ska försöka att låta bli=)
imrogon är jag själv hemma mesta dels av dagen så då ska jag hem till christof för att se på film. de blir mysigt=)
Ville mest bara skriva av mig att jag är lycklig. känns mest som jag är depp annars men inte idag. WOOP

/Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback