Det är vår

Ja nu har det gått en tid och jga kan uppdtera om att jag fick VG på tentan. kändes skönt! den här kursen är sten hård. bleeh. tur att de är kul iaf. jag sitter och lyssnar på gammal musik och njuter av att jag börjar må bättre igen. det är nog våren som gör susen. jag vill fixa till balkongen men pallar nog inte, de är inte så fint väder ute idag. imrogon blir de bättre. de är synd att familjen bryter samman. skönt att jag har B. vet inte hur jag skulle klara mig eller hur jag skulle må iaf utan honom. han är ett stöd som ingen annnan har varit. den bästa killen ever. det känns märkligt att skriva men det är så ajg känner precis nu. vi har våra gräl och vi tycker mycket olika om saker men ändå håller vi ihop för vi vill vara med varandra. de är fint att ha någon som man känner så med. allt är fint! min värk har också gått ner. nu är de bara att ta tag i promenaderna igen. jag har ju trots allt gått ner 17 kg=) det är också bra..
idag ska ajg på bio och imorgon ska vi ut och äta med sociologin och på lördag är de party med psykologin=) lööv it!

äntligen ett glatt inlägg! woop woop

/over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback