Jag har varit vilsen, lisa

fina dagar tar alltid slut. jag har varit ledig sedan i måndags. men idag är det bara att sätta igång med uppsats grejs igen. känns konstigt. det är bara två i klassen som får gå upp på opponering, och är jag en av dem? YES. jävligt gött faktiskt. kanske blir klara någon gång iaf. snart börjar en ny kurs. psykologi och lite pedagogik. känns kul=) äntligen får man lära sig lite nytt men det kanske är för annorlunda för mitt nya tänk? neh.. jag fattar allt. =)

snart fyller jag år. jag önskar mig en katt. eller en bänkdiskmaskin..eller en samsung galaxy s II. fast man borde kanske vänta med mobil. den börjar bli rätt gammal och snart kommer väl någon ny:P någon fin, en röd kanske=D

allt annat känns förövrigt bra. vintern kom aldrig vilket var bäst. hatar när de är halt och man inte kan gå ut. nu har jag istället handlat massa kläder se senaste dagarna. snart är det vår:D

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback