in my face!

Känner mig jävlig sunkig. det snöar ute och det är alla hjärtans dag. jag vill fira eftersom jag har någon att fira med. men nej! han ligger i soffan nöär jag kommer hem. ingen har städat, ingen har köpt blommor eller någon present. ingen vill göra något. gaah jag blir sur. och detta är andra gången inom en månad. nyss hade vi års dag. vem gav inte present då, vem gjorde inte någe för den andr.a gaah =( jag blir ledsen. jag vet att grejjer inte är allt men jag känner att jag vill bli uppskattad. sa nej till att hänga med M bara för att jga skulle hem till min älskade pojkvän. kul att komma hem till det här??! nej, jag är ledsen och jag har inte rätt att gnälla för han är ju inte dum iaf. jag åste acceptera vem han är och inte bry mig om saker. allt är bajs. =( ÄLSKA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback