Härligt

Har haft en awesome kväll men älsko och Z. vi har spelat buzz, monopol (vilket jag vann i), bezzerwizzer och poker. allt var så himla fint. vi lagade dessutom mat som var super god. vet inte hur jag kommer att klara av att gå ner mer i vikt nu när allt är så gott på sommaren.. vill ha massa mat och godsaker 24/7. försöker äta nyttigt, men det går bara inte.. fy skäms. jag har väl lite mer eller mindre gett upp också bara för jag lyckats gå ner 30 kg. mer eller mindre eftersom jag pendlar 2 kg upp och ner hela tiden typ. så vi kan säga med säkerhet 28. visst det är bra men jag är fortfarande inte riktigt nöjd. vilket min kropp tydligen är utan min hjärnas inverkan. för kroppen är nöjd och vill äta hela tiden:P
aja.. nu till skolan, jag har inte kommit in på det jag vill så jag känner att det kommer bli en tuff höst. jag håller tummarna men är tveksam att komma in på de kurser jag sökt..=/
mitt sommarlov är snart slut och jag känner att det kommer över mig. visst det har varit fint.. men har det verkligen varit såååå fint som det borde ha varit.. visst vädret har varit sämst men det kan man inte göra någe åt. dessutom har jag saknat C. men så kan det vara. har iaf hälsat på PO och så har jag hängt med klassen en hel del. den tiden är ju över nu så hoppas att vi kommer ses iaf.. tveksamt men ändå. jag har haft en fin vecka med min älskling också. hur bra som helst. så det är jag nöjd över. hoppas bara på en utomlands resa också. vilket inte kommer att ske för jag inte har några pengar och mannen vill inte bjuda för så är inte han fostrad. fine, så kn det vara=)
 
imorgon kommer Z hit igen för då ska vi spela SNES. woho.. och så ska jag träffa klassen... tror jag... sen på torsdag är det liseberg som gäller med svärföräldrarna. aja en lite uppdatering iaf. och ett litet löfte till bloggen blir att jag ska försöka ta tag i tränigen. kanske springa lite.. eller någe.. hihi
 
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback