Nöjd

Är jävligt nöjd över att ha fixat klart alla papper till min utredning till mitt försäkringsbolag. Känns tungt att behöva gå igenom allt igen bara för att dom inte orkar göra de. men får förhoppningsvis ut lite ersättning för mödan=) vi får se.. i slutet av året är jag kanske miljonär på grund av min cp sjukdom.. eller inte:P

på onsdga och torsdag blir de sjukhuset för mig. känns tungt.. men bara att bita ihop och tänka att de snart är över vilket de inte kommer att vara men iaf. pallar inte att tänka på det här hela tiden. att de är en livslångsjukdom... jag har inte accepterat den än. för nu ska jag bil hurtig kosta vad det kostar gör. mina fötter ömmar och gör skit ont men jag tänker gå ut och gå iaf. jag vill! Jag kan!

Det är så mycket på gång så jag blir hel snurrig.. men får bara låta mig flyta med.. nu tänker jag lyssna på Marry poppins, hon är för övirgt jävligt hipp:D

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback