Fredag

Nu har jag mailat iväg tentan. känns bra... borde få VG på denna men det kommer nog inte hända.. aja G iaf.. det fånns ju så många sämre än mig därute. nyss ringde telia och fråga om jag ville jobba i jul. och jag sa ja.. undra hur jag tänkte.. okej pengar... men det kommer bli skit stressigt med c-uppsatsen=/ aja jag får lösa det.
c-uppsatsen har jag förövrigt börjat med. det känns jävligt bra. alltså inte bara bra utan JÄVLIGT! utöver det ha rjga simmar. och jag har nog gått ner i vikt. kläderna sitter snyggare. och snart kan jag ha min student klänning igen.. typ om två veckor kanske om det fortsätter i denna takt:D mycket nöjd. jag hoppas även att min lila klänning jag precis köpt kommer sitta gör fint lagom till nyår:D inte för jag har några planer men ändå... om en vecka är louise här. det känns kul!  hon är fin och bra! jag behöver henne. dock kommer det bli alkohol på hög nivå.. vilket jga både hoppas på och samtidigt inte.. snart ska jag väcka b. han har varit och jobbat. det är skööönt.. skönt att få lite egen tid. även fast man bara är hemma.. gillar när han jobbar förmiddag då jag får sova själv på morgonen och sen kommer han hem efter inte allt för länge..
imorgon ska jag på bandy! japp säsongen har startat igen.. och efter det blir det middag hos svärföräldrarna. det blir nog trevligt.. spel och sånt=)

undra om man vågar äta poopcorn ikväll eller om det bara är onödigt=/  ständigt denna matfråga..

har bokat biljetter till twillight filmen iaf. wohooo!!:D

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback