Fin

Läste precis ett mail från "farmor" som gör mig rörd. hon är fin. lycklig och tacksam. sån vill jag bli som gammal trots jag inte tror att det kommer hända. hon är från en annan tid. ett annat liv där hon flydde från krig i polen för att utbilda sig i sverige och artbeta hela sitt liv, vilket inte var vanligt. dock följde hon med sin man då han flytta och fick hitta nya jobb. men det skiljer sig inte så mycket från idag då jag också kanske måste flytta för min man gör de. Jag skanar mig enga famror väldigt mycket. tror jag hade förstått henne bättre och hon hade förhoppningsvis lärt sig mer om mig och att jga är en människa och inte bara ett barn. kanske är det svårt att släppa men man vet ju aldrig.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback