är du en av dom...?

ohh jag är ledsen. jag vill se melssa imorgon men nej. det är slutsålt. i know.. jag är sent ute men har ingen att gå med och nu tänkte jag att jag ska fan gå själv om det är så.. men icke=( b är på bandy så jag är själv hemma. städar coh diskar.. ikväll ska vi laga mat åt svärföräldrarna och sedan vidare på magic. det kommer nog bli.... jag vet inte... jag är inget fan av labero.. men hoppas på de bästa. förövrigt är det bra. kärleken finns kvar, det är bra. inte alltid att det känns. allt handlar väl inte om kärlek egentligen heller. det handlar om att bestämma sig för någon och att man skapar ett liv tillsammans med någon man står ut med och har respekt för. igår på badhuset diskuterade två män en som var 23 och den andra var 40. båsa bodde hemma och deras mamma laga mat åt dem. de diskuterade om hur svårt det var att vara man i ett förhållande. de vet aldrig vad kvinnor vill ha. man får inte vara för hård för det är inte bra och man får inte vara för snäll för då hittar de någon hårdare.. så de bestämde sig för att hård var ändå det bästa alternativet. det lät som de menade hård som att de bestämde och slog sina kvinnor. ja det är verkligen det kvinnor vill ha:S:S idioter.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback