sur

Jag är sur hela tiden. jag vill inte men är det ändå. jag blir irriterad över allting. men varför får jag inte som jag vill då? vad spelar det för roll vad vi har för lampa, eller vilka stolar runt matbordet. varför kan jag inte bara få som jag vill.. ?. viist. jag borde inte ta ut min surhet på andra men hur lyckas man att hålla den inne? inget blir roligt om man är sur. jag vill få ur mig skiten så jag kan bli glad någon gång. men snart är det nog över. en månad till och sen slut. känns skönt. men det är så mcyket som måste göras innan jag är där. ska jobba, jobba hårt. utan att veta hur man gör. usch. jag vill inte. varför sa jag inte nej? jag klarar mig på min ekonomi som den är. jag har en fin julgran iaf. den är vit. hela lägenheten luktar pepparkaka från pepparkakshuset. den är mysigt. trodde inte att jag skulle falla tillbaka till detta men jo. samtidigt känner jga bara, vill jag ha detta så ska jag ha det. ingenkan säga till mig att det där är inte du. för jag är som jag är. vimsig, sur och envis. men också mysig.. uppenbarligen:P julklapparna är nog klara. skönt att bara köpa till B. och min familj.. men inte hans.. göttans.
hoppas jag får melissa horn i julklapp. det vore fint. då blir jag glad.och en kryssning. och en katt:P men så blir det nog inte. då kan ju inte björns familj komma hit och det vore ju förskräckligt. . . nej nu ska jag mysa ner mig i soffan för jag kan..=)

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback