Återvända

Har nu haft ledigt och varit hemma hos föräldrarna. de är fint. de visar att man betyder något. vilket man behöver. så nu är de bara tågresan hem kvar. hade varit fint och träffa älsko men han ska iväg och jobba så jag blir ensam. jag gillar itne att vara ensam=/. tiden här har varit fin. jag har shoppat massor, ätit god mat, träffat emmi och bara haft de skönt och mysigt=) imorgon ska jag ta prover och jobba. jag jobbar hela helgen. de är sista rycket nu sen slutar jag. klirr klirr i kassan. så nästa vecka är jag ledig igen. och då är förmodligen älsko också hemma en hel del eftersom han jobbar förmiddag=) imorgon ska vi nog gå och undersöka biljardhallen vilket jag är sämst på. ska bli intressant.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback