vintertid

Nu har vi ätit kinamat hos svärpäronen, gott:) det var trevligt. har fjäskat in lite jansson på julafton med, mums!
jag mår dåligt. jag är stressad som tusan över det mesta. min tenta, flytten, hur ska vi hinna packa allt? när ska vi får flytta hur bilr det om vi inte får flytta tidigare än den 1 och får vi då vänta till helgen efter eller inte. varför har jga ont i min kropp 24/7 varför är jag så vuxen och kontrollfreak över allt. jag sover dessutom välädigt dåligt på nätterna som resulterar till dåligthumör och stänigt trött. dock har min hunger avtagit så nu går jag bara och väntar på att jag ska gå ner i vikt som troligen inte kommer att hända eftersom om typ 5 min ska jag smaska chokladpuddig, varför gör jag det här. jag behöver gnälla. jag mår bra av att gnälla! JAG HATAR FÖR FAN HÖSTEN!!!!!
nu ska jag gotta mig i en seriemördares hjärna och suga i mig massorav blodstänk.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback