Lördag

Grekland var awesome! men för kort. och det gick alldeles för fort att komma in i vardagen igen. vi är trötta och surar. orkar inte gosa. förstår adrig hur det blir så här? vi är ju ldiga båda två.. vad är problemet. jag färgar håret och det gör honom sur. ehhh jag färhgar ju jämt håret och har alltid gjort. sluta freaka över basic grejjer. sura istället för allt skit. typ som sport. jag hatar sport. är trött på att tjata i en veckas tid för att få något gjort..=(
var och kolla lägenhet igår iaf. verkar kanon så jag hoppas verkligen att vi får den..
om en vecka är louise här. mums.
jag är hungrig, förhoppnings vis blir det ändring på det snart. en månad till kanske.. hoppas..

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback