Lördag

håller på att tvättar, det måste vara det tråkigaste som finns.. eller ja, jag diskade nyss det är också rätt trist. borde verkligen dammsuga upp alla löv och råttor som är ÖVERALLT i lägenheten. men pallar inte. inte när man får göra allt själv, då väntar man och allt blir äckligt. det skulle ju vara skönt att få ordning på den här gamla lägenheten snart men det finns ingen ork eftersom vi ändå ska flytta.. och det är snart!! det ska bli så skönt att bo i stan fast jag kanske kommer sakna naturen här? nejdå. då får jag väl åka hem till ö-sjö där är det natur så det stinker om det.
ikväll ska vi spela pingas, det har jag verkligen inte gjort på 10 år. ska bli spännande. fast jag kommer få stryk.. i guess..
skolan dödar mig, jag läser och läser och blir aldrig klar. och vet ju inte ens om jag automatiskt kommer in nästa termin, vad gör jag då? blir arbetslös?... vad händer då med mina planer? jag vill ju och resa. massor!! synd bara att jag inte har någon att resa med, eller borde man resa själv? för jag vet ju vad jag vill se? för inte vill man vara flexibel och ta bort upplevelser för den andra inte vill se samma sak. aja det är långt kvar. jag är ju trots allt bara 20:D

over and out

Kommentarer
Postat av: petra

jag är lite sugen på dublin. och madrid. nått som lockar? eller vart vill du?

2010-10-26 @ 00:05:57
Postat av: Anonym

Jo det låter absolut lockande, moskva kanske? eller jag vill nog mest åka överallt, inte så hankigt:P

2010-10-26 @ 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback