Helg med louise<3

Vi fick lägenheten!!! så den 1 dec är det flytt.. eller förhoppningsvis helgen före:D på fredag kl 12 kommer vår lägenhet besiktigas, det kommer gå sämst.. men jag hoppas på det bästa. ska iaf inhandla lite vit färg för att ihopp om att slippa betala en ny dörr.

den här gelgen har louise varit här, hon kom i fredag efter mycket om och men. så i fredags drack vi vin och chillade hemma med tv-spel.. i lördags så var vi på marknad nere i stan och sen drck vi ännu mer vin och gick vidare till backstage på natten, riktigt kul! länge sen det var så kul ute. jag var as full men det är inte så ofta så det är okej:P
söndagen var en riktigt bakis dag och vi alla mådde pyton. idag blir det förhoppningsvis bowling om louise orkar gå upp någon gång. jag är redan pigg för jag har varit uppe och kört björn i hans bil till hans praktik så vi kan ta bilen när vi vill idag.. woho.

over and out

Kommentarer
Postat av: L

hahaha, såååååååå fröken-präktig där ronjjen! "jag var as full men det är inte så ofta så det är okej:P" eller "jag är redan pigg!. JAG DÖR HÄR HEMMA RONJA! ;)

2010-10-15 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback