Måndag 8/2

nu sitter jag o segar framför datorn medans finaste tar upp mit wii och tränar sönder sig för att sen FÖRSÖKA vinna över mig;D
jag borde plugga. blä! har min första salstenta om två veckor och jag har panik, haha vi får väl se:P
snart är det kryssning också.
jag älskar sambolivet när man faktiskt kan göra saker på kvällarna utan att allt känns meningslöst och man måste hänga upp ALLT på helgerna.
dessutom är det ju inte helt fel att bo ihop med någon som är bäst:D
men lite vänner vore inte helt fel här nere..i lördags var vi iofs hos jenny och björn och klaga sönder oss på melodifestivalen och skratta sönder oss på hot fuzz. trevligt sällskap! me like..

blä imorgon har jga freläsning kl 08.15 och efter det ska det pluggas i gruppen hela dagen inför seminariet på fredag. och så på onsdag ska vi säkert ut o göra gruppövning då vi bryter mot normer så folk blir arga på oss... hmm.. hoppas det blir kul=)

over and out

Kommentarer
Postat av: L

HURTIGASTE INLÄGGET EVER.

2010-02-12 @ 00:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback