Götet?

Idag blev det inställt att hänga.. jag är inte särskilt förvånad utan jag bara inte orkar bryr mig.
Igår var det superduper mysigt tsm med moa och linnea. det var riktigt länge sen jag flumma sönder utan alkohol. det kändes kanon!!! var helt hög på sällskapet:D:D
jag försåtr inte problemet att kommentera på min blogg=/ de tvar nog bara ett litet problem just då eftersom nu verkar det fungera:S:S
nu ska jag fara till göteborg ett tag o hänga. på lördag har haplo inflyttnings fest. sen ska jag dejta både Carro högrud och Pierre:D:D känner mig exalterad och sen den 10 är det inflyttningsfest hos syrran så stannar ajg ett tag till. sen blir det avskedsfest för jonas och sen inflyttnings hos linnea.. men nu är ju valet och kvalet om ajg ska flytta eller inte. örebro har inte mycket att ge. eller så uppskattar jag det inte eller så är jag bara kräsen. aknske inte göteborg blir bättre? skit samma.
jag vill dricka vin med LISA EDLUND nu och bara snacka skit om allt och alla! btw så är vår 30 L dunk klar för att häva i oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback