Torsdag

idag sitter jag på mammas jobb och slår ihjäl tid för ajg börjar halv tio men hade ingen skjuts så fick åka in viid halv åtta istället:(
värsta werdo, mamma o pappa var hos leif och kerkin (hur det nu stavas) och deras "barnbarn" hade gått i min klass i högstadiet, JO det var Emil. helt konstigt. snacka om att världen är liten^^
Min praktik går sådär, nu har jag fått en rival som är för töntig fast samtidigt tror jag nog att jag är för hård mot henne. men vem fan diskar andras matlådor?:S
jag orkar inte, helst av allt vill jag bara vara ledig hela tiden.
inatt sov jag mer än jag gjort dom tidigare nätterna. det känndes tungt att tvinga mig upp.. och särskilt tvinga mig upp för att åka två timmar tidigare än nödvändigt^^
idag blir det pizza, svull^^ memn först ska man överleva en hel dag hos fotografen som är seeeeg men bra..

//over

Kommentarer
Postat av: lisa

snart måste vi ses & svulla.

2009-03-05 @ 22:07:02
Postat av: Petra

kerstin kanske är rätt svar. werdo stavas nog wierdo. om du vill kan jag hitta fler. :P

men ronja. hur var dt nu med det här att klagaa i bloggar. så farligt kan dt ju inte vara? eller är det någon mer som börjar bli gammal och bitter och önskar att hon var 17 igen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback