Tisdag

Idag har jag varit rätt duktig. jag var iväg till tandläkaren tidigt och borrade ett hål längt in i munnen:S sen åkte jag hem för jag sjukskrev mig idag för det skulle blivit så jobbigt att ta mig in till stan eftersom ahn varken vet plats eller tid och troligen skulle vi jobba övertid idag oxå^^, och på bussen gick JAG faktsikt fram till psykot till mitt ex pojkväns ex. jag kände att hon kanske behövde det. vi snacka och jag lät henne tro att mitt hade någe ihop det ås hon blev lite frustrerad^^det ÄR roligt att dryga!
sen hemma så har jag börjat skriva uppsats till jävla fucking arbetsmiljö. och så ahr jag pluggat lite teori^^, fixat lite md photoshop (eller iaf valt ut bilderna från godis mässn) mer eller mindre. har läst ut en bok (PS i love you) den var anorunda filmen. lite ledsen att den är slut men jag sk väl läsa om tredje boken i twilight igen istället, eller kanske ska börja på låt den rätte komma in^^
jag är så glad för att dom har bestämt sig för att göra film av både bok 2 och 3 av twilight:D  20 november kommer tvåan^^
det roligaste som ahr hänt på sistone var att faktiskt idol-ola typen såg lisafisa när hon bara vände sig om och gick ifrån cafét. HAHAHA så pinsamt.. snacka dissen!!! roligast ever;D;D

//over and out

Kommentarer
Postat av: lisaz

hahah, vilken diss? dont remember ;O

2009-05-04 @ 21:57:14
Postat av: lisa

hah vilken diss snackar du om? ;O

2009-05-04 @ 21:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback