Onsdag - YEY

idag har det varit en bra dag!! jag har haft sovmorgon och ätit en riktig frukost med äggröra och allt. sen slappat lite o varit iväg till hallsberg då jag övningskörde. det gick bra. synd bara att jag fick en tjatkärring men hon kanse är bra? hon sa iaf att hon trodde jag kunde få körkortet innan sommaren!!! :D:D:D
sen kom min lisa, har saknat dig så!!! jag längtar redan til vi ska ta emot våren och sommaren med öppna armar coh bara göra helt galna skaer och säga vad som helst till vem som helst!
vi tittade på twilight <3 och så åt vi glass i solskenet på torget!! känns som man är 13 år igen och hänger utanför kiosken!!
men kvällen blir seg. gjort klart alla boxningsbilder. borde sortera bort en del men kan inte:/
imorgon blir det godis mässa och jag vet inte om jag ska ta med kameran :S kan väl lika gärna göra det^^
jag vill ha någon att krama och då menar jag inte en som tycker att om man har bil och körkort så är man värsta kapet och ingen som vill att jag ska bli våldsam och slå ut mina aggritioner för att man ska kunna ha sex. Jag vill ha en kille som liknar idol-Ola fast ändå inte så känd utan mer smart och fyndig.. eller bara någon..
utgång på fredag tror jag och sedan en utgång nästa lördag om jag inte far iväg mot mUppsala..

//Over and out

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahahah

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA, inget S&M förhållande asså? x'D

2009-03-26 @ 11:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback