måndag

jo petra, aksnke börjar jag bli bitter? eller så är jag bara i en svacka? jag måste klaga för att kunna vara på bra humör i det verkliga livet.
jag har nu tagit mig i kragen och ringt jussi som sedan skcika vidare mig till en boxare så jag fick snacka med honom och då besämde jag tid att fota honom och äntligen kanske mitt boxningsprojekt bli klart! det var oerhört pinsamt och jag kommer troligen vara nervös tills detta är över. och över är det på torsdag kväll ungefär vid 20.00 så innandess kommer jga gnälla och sura.
jag har nu stirrat klart på hela OC serien, det var fyra sesånger och tog väldigt lång tid att titta på men det var värt och jag har knappast någe annat för mig. nu har jag istället börjat spela Zelda på vårat 64^^ocarina är helt klart bästa zelda! borde kanske ta sig i ragen o spela majorasmask men det e fett trist!
min praktik är seg, att fota stekpannor o flera timmar känns lite överarbetat^^

saknar lisa och saknar att sola.
ge mig sol o sommar NU!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Petra

ja men vad jag menar är ju att du kanske förstår varför jag klagade i min blogg? precis av samma anledning. men då var det ju fel ?!

Postat av: lisa

jag kommer idag, kvinna!

2009-03-18 @ 10:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback