onsdag på parktiken

nu har jag praktik och jag har bara varit här tre daga rpå tre veckor:S  och är ändå omotiverad..
jag ahr fått fotat i ahns studio idag=) lite sprit  vin sorter=)
på fredag blir det lasergame o på lördag blir det fest.. vore kul om lisa följde med men jag antar att hon är för sur:S
jag har för mycket att tänka på så jag sover inte.. och när jag är vaken är jag så trött så jag inte orkar tänka.. mina nätter är mina, försök inte stjäla dom!
snart ska jag o mamma kolla på skor.. jag slutar om en timma och jag bara längtar..:S
idag hade jag min första körning på körskolan. det gick sådär. hade hoppats på att hon hade berömt mig  och sagt att jag var ganksa duktig som nybörjare men inget sådant^^aja bita ihop o köra igen om tre veckor...

over and out..

ps: min solning får lida av min tidsbrist:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback