Onsdag... eller?

nu har min praktik böjat o det känns redans egt. har varit hemma idag för jag varit sjuk.. förkyld o ont i halsen o säket feber.. så jag blir hemma imorgon med o därmed missar möbelmässan i stockholm:(
men det går fler tåg.
jag känne rmig mer ensamare än någonsin fast samtidigt så känne rjga mig stark, så stakt så jag faktiskt funderar på att gå på fest hos oskar. min oskar på fredag. men det är nog bäst att låta bli att gå om ingen övertalar mig..

jag saknar lollo.. finns inte många att prata med och ingen man litar på:S

aja.. bäst att lyssna på LW en del senare så man blir lite mer depp^^

over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du vekrligen gå?

jag kan följa med om du skulle vilja!

så kan du hålla mig i handen om det blir jobbigt!

2009-02-05 @ 22:36:50
Postat av: Anonym

postat av lisa -.-

2009-02-05 @ 22:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback