Back

Okej. vart ska man börja?. ska väl föröska blogga lite nu så ajg slipper tjata sönder alla hur jävla dåligt jag mår hela tiden. det kanske kommer hjälpa?
Jag är nu singel coh det suger. saknar Oskar hela tiden o det  ebajs jobbigt. jag fattar bara inte varför han inte kan blit illsammans med mig igen. vi har ju älskat varandra iaf och man kanske måste nöja sig med minnen och gå vidare fast det känns helt jävla cp, för man vill inte gå o lägga sig i söngen. man vill inte gå upp på morgonen. man hatar uppsala just nu och vill bara vara hemma i östansjö där jag har min mamma o pappa. Jag bor i en garderob/klädkammare hos min klasskamrat emelie och det fungerar inte alls. jag trodde det skulle bli bra men jag orkar verkligen inte. hon är super sur mest hela tiden fast humöret går i vågor så ibland kan hon vara glad men inte under någon längre tid. Jag behöver hitta en annan bostad men vet inte vart. så ajg försöker sätta upp små mål. v 39 är det lovdagar 2 st. o sen 44 är det höst lov. sen blir det kuba v 50 eller 51:S sen blir det APU från 6-14 men påsklov v 15 o sen e det snart över. jävla skit år!  aja det e för många helger o dagar man måste uthärda. dags för mig att packa ihop mina grejjer för idag ska jag åka till söderhamn o fira sussie. får se hur det går^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback