Torsdag

igår va jag på musikalen Hair! den var super bra! värsta hipp och ungdomlig. det var mycket sex o ta på sig själv och så va det även knark o allmännt hippie. den var helt klart bäst i första aktern då det var svartrockar, punkare,dragqueen osv.. andra akten handla mest om sorg för vetnam kriget och därför blev den mer seriös. och även i andra akten var mer som filmen dvs tog dom bort punkarna o gjorde dom bara till hippie.

idag har jag inte gjort någe särsklit hade hoppats på fika med lisa, men icke. på kvällen va det inplanerat att åka tillörebro men jag hade ingen skjuts och ingen större lust :/
 
imorgon blir det att åka til hallsberg för att förhoppnings hämta mitt id och hämta ut pappas kavaj från kemtvätten. förhoppningsvis åker vi o handlar på icamaxi i kumla för att lösgodiset ligger på 2,9 hg... bara vädret tillåter. just nu snöar det för fullt och flingorna ligger på 1,5 cm i diameter. USCH

på lördag blir det väl fest. kanske.. har inte hört så mcyket så jag vet inte. jag blir ofta anti om jag inte får tillräckligt med info, tyvärr.

snart är lovet slut o jag har ännu inte fått spela monopol en hel natt eller fikat på god smak..:/

over and out

PS. nu är det snart dags för KUBA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback