Skola

Ohh nu e jag klar! så känns det. hade prov idag och igår. hade muntliga nationella igår. nu e det bara ett prov kvar tror jag:P det är religon så det blir nog att plugga rätt mycket iaf:/ har iaf gjort klart mina bilder på fotot. som dom hade bestämt att skulle vara klara på fredag för tidsdag var för snålt med tid. TACK för ni berättade det för mig:P jag har iaf dom snyggast bilderna. haha
mitt huve är helt slut nu efter två timmars skrivning historia o det gick sömst. men men. vi får se. ett vg sitter ju fint iaf.
Igår så hämtade sussie mig efte rhon handlat o det var så SKÖNT att bara få gnälla o hata alla. men hon e ju så sympatisk o gnäller inte alls så mycket som jag vill, haha. kan det bero på att jag gnäller FÖR mycket?:P
hon lagade mat som jag inte kunde hålla mig ifrån så det blev som vanligt att jag tog över:P jag åt nudla med en jätte god sås jag fixade ihop medans hon åt värsting fetig blodig biff. nejag jga är inte avis:P
idag är det nog sämst mat i skolan igen så..ska se efter...ohh det va stekt fläsk! rätt okej. o nu menar jag inte att någon har hyvlat med en liten osthyvel på min mage, lisa! :P
imorgon blirre bio iaf. tror jag.. har ju 60 kr rabbat plus mitt kort för halv priset. så det kostar inte många kronor alls:D
aja nu ska jag ha foto o prjektarbete sit hela dagen. aja får se är jag slutar^^

over and out

Kommentarer
Postat av: lis

HAHAHAHHA!

jag tror nog allt iallafall att det är hyvlat fläsk från din mage, mohahah! suckzor.

klart man ska klaga, vad sk aman annars göra?!?!

Postat av: lisis

parmiddagar suger livet ur en!

2008-10-16 @ 08:17:29
URL: http://miinlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback