måndag=långdag

jag tänker för mycket och kommer inte fram till någe alls. vet inte om jag vill ha dig och jag använda ordet Vi igen elle om det bara är ett stort tom rum som skulle kunna ersättas av någog eller något.

var med lisa fisa i helgen=) fredag så hängde vi o drack lie vin o käka taco hemma hos mig o min familj. sen blev det fest för hennes del och myskväll för min del. på lördagen åkte vi o shoppade lite på marieberg o sen på kvällen blev det massa spel! jag va hemma hos lisa o vi spelade tv-spel och lyssna på en old skiva hon fått av mig... spelade uno o cluedo med hennes bröder o så kom bure förbi en sväng. allt var fint! vi spelade lite gitarr o sjöng barn sånger:D jag sov över men åkte iväg tdigt för att gå på tipspromenad men hunden är sjuk o fick därför bara gå med mor. men det gick bra det med. =) sen bev det vofflor på kvällen. as GOTT! hela dagen iskolan är bara en lång väntan på någe bättre. måste kolla lite på vandrarhem..:/ 

usch o fy. imorgon blirre väl att fota lite.. får se hur det går:/

om en vecka så kommer jag sitta framför tv tillsammans med mor o se på rapport o vänta på att livet i fagervik ska börja för inte skulle man få se på tv här. inte skulle man få göra någe här.. vad hade jag väntat mig?:(

jag vill bara supa mig full hela tiden..

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback