Lördag

okej. jag tog ledigt fredga från skolan och åkte därför hem  redan på torsdagen till skogarna. det känns så himla bra. jag hatar verkligen uppsala. lekte med lisa igår. gjore inge spec utan mest fikade, åt mat, drak vin o snacka MASSA skit! sen skulle hon iväg på fest så ajg åkte hem o spenderade en hemma kväll med mamma o pappa =) fast det var dock avskedsfest för malin igår o jag avrt inte ens tillfrågad o det känns så jävla lågt. haffe skrev att jga missa inget men det spelar väl för fan ingen roll.
nu har jag fått mitt visum för att åka till kuba så allt är klart.. nu har dom ändrat min flygresa.. hoppas dom inte ändrar allt för mycket till. nart är det höst lov o jga längtar. men har inga större planer än att gå på musikal. ikväll ska jag hem till lisa o spela tv-spel. marika ska oxå dit. det blir nog najs=) nu måste jag maila min apu plats..

hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback