Helg i Stockholmo

Det var riktigt nice när jag skyndade mig till stationen i fredags för att ta ett tåg somajg visste gick klockan tjugo i 3. jag kom fram och Oskar stod där och väntade på mig:D vi åkte direkt hem till honom och börja lite lätt med öl o chips och senare övergå till vin o massa god mat. o mer vin o sitta o spela gitarr fram till klockan 4 på morgonen. sedan lade vi oss och sov glada i hågen och fulla som vi var. när vi vaknade upp näta dag så var klockan halv tolv. minns inte senast jag sov så länge! men då åkte vi bort mot skärholmen för att hanla lite grejjer. jag köpte mig en chocoduo liknande i en delikatess turk affär:D sedan åkte vi hem och åt lite förrätt. lax o massa egen god räkröra o massa rom!! godaste på länge! sendan blev det att snacka drika lite vin o äta ige efter ett par timmar men då började oskar bli låg och hade svårt att äta så vi gjorde vad vi kunde och satte på en film för att bara softa.. jag blev seg men palla ändå se på hela. det var ju trots allt team america! bäsa ever!! sedan lade vi oss och lyssn apå koldolmar och kalsipper! shit va dom rockar! dock så somnar jag jämt när den vita valen uppkommer:(
vi vaknade någolunda tidigt och började käka ägg o grejjer till frukost. oskar började få ångest över sin skola så då föreslog jag ett parti alfapet o så skulle jag gå sen.. och så blev det.. det gick rätt bra för mig först. ledde en hel del men sen kom han ikapp och vann:P men hur lätt är det?
på tåget hem träffade jag en super trevlig tjej som fråga om vi skulle gå ut o äta o jag tackade absolut ja. och MAX blev det. dock så böt vi inte elefon nummer men jag vet att hon heter therese och kommer från växjö... kanske funkar facebook?:P haha aja nu blir det mycket plugg framöver. o jag längtar hem till ö-sjö som vanligt:/

Kommentarer
Postat av: lisis

helt sjukt att du längtar hem hit, när du alltid längtat härifrån <3 mne jag längtar tills du kommer :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback