helg i skogarna

Perfa helg! totalt!! fredagen var riktigt bra! jag hade skitkul både på förfest o på krogen. lisa you made my night!;D
fast jag hörde att det va 20 på krogen. hur tusan kom vi in? lisa är ju bara 17:P tur att vi är snyggast. dessutom hamna vi på på vimelbilder från mitt andra hem på NA.se:P
dessutom hade familjen storsveden sett mig på internet:P haha najs,
va o fotade lisfisa igår o tappade också bort mitt linsskydd:( aja..
igår va det myspys kväll med mamma, pappa o bror o slemma. såg på en mysfilm och åt myssaker.. go green dipp:D kände mig nyttig.
tillsammans är man mindre ensam hette filmen btw^^sen såg vi på den cp dåliga tenac D.
idag gick vi på tipspromenad. AS FINT väder:D men ajg har för mycket plugg för att riktigt kunna njuta. allt kommer kännas bättre imorgon. då jag har hållt mitt föredrag och mitt natur Prov^^
Miss lisa iaf. tur att vi hittat varandra igen =) jag blir glad av dig.

pusshej

Kommentarer
Postat av: lis

dte är ju du och jag! no matter what!

20 på krogen?! shit, haha!

VI ÄRGER IALLAFALL! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback