Fredag

Idag är jag hemma i skogarna. pallade inte vara kvar i Muppsala när allt är så här. men bra att man pluggar lite.. men ändå så pluggar jag för lite... är taggad inför kvällen! då blirre fest hos haffe o elli fast nu med lis fis och inte oskar. iochförsej kommer oskar oxå vara där så vi får se hur det går. har inte prata med honom på ett tag nu. o har inget behov av det heller känner jag. har nog mest ett behov att prata med vem som helst:P jag är en aldesles för social sak som inte gillar ensamhet:/ det hela skulle vara så mycket enklare då.. men snart kommer lisa o då ska jag fota av henne. har en uppgift som ska var aklar på tisdag o så har jag ett prov på måndag o ett Nationellt föredrag i svenska. bajs...
så vi får se vart kvällen slutar. lisa hade någon fest hon kände till som vi kanske ska dra till.. vi får se =)

pusshej o skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback