Fredag, strax lördag

yey. fredagen har varit grym eller det började redan i går kväll då jag hade myskväll med pappsen:D vi käka på brändåsen o sen åkte vi hem o han pillra på datan o ajg spelade massa tv-spel som tillexempel super mario 3:D:D
idag vart det en seg dag för när jag vaknade så snö det. fan ajg hatar verkligen snö. det är fett kallt! o dessutom av det blöt snö så när man gick i det förvandlades det till vatten o man blev dyngsur! åkte iaf iväg till hallsberg men jävla cp polis hade stängt kl 12 fast dom sa i måndags att vi skulle komma in på fredag eftermiddag! usch int evet jag när jag kommer hem en vardag igen?!
men köpte iaf två mycket fina klänningar och två par strumpbyxor till:D  DESSUTOM fikade jag äntligen på god smak. tog mi en mocka latte like allways dock ingen fredags special idag:( för hon vägra.. men men najs kväll blev det med hemma gjord pizza lite data spel(zoo tycoon) med mor och vin så klart. kolla in doobido som tyvärr va en besvikelse för det va en as jobbig kändis med som påminnde om Barbi från östansjö..:/ sökte alldelses för mycket uppmärksamhet! sen blev det robbins, helt ok. o sen en väldigt rörig film som jag tyckte va rätt jobbig emn amn klarar allt med lite chips o dipp:D:D

over and out

PS snart e lovet slut:( o jag hatar uppsala:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback