Fredag

Sjukanmälde mig idag o så kom jag hem till skogarna redan igår. usch vad jag trivs! nu sitter jag med första groggen för kvällen o väntar på att emma ska komma o hämta mig för att köra mig till hallsberg! verkligen super snällt när man har en bror som vägrar för att hans ka sova:S aja så jag ska ta tåget in till Örebro o så ska jag , elli, linnea o moa spela bowling! YEY! kul fast jag verkligen är sämst!
Sen blir det nog att dra hem till linnea på för fest.. o sen blir det krogen eller kaske privat fest. det vet vi inte riktigt än. det e svårt eftersom lisa är 17:S aja. vi e snyggast iaf. är inte så jävla taggad på att gå ut. skulle nog villa krypa upp i soffan med mamma o snacka skit o skratta rakt ut i dobidoo.. JA jag tycker faktiskt det är kul o lasse är bäst:P hahah pappa ska oxå på fest ikväll så vi får se hur det går:P jag hoppas bara på att vi inte träffar killana i gänget. så som oskar o haffeo rahm. asså jag ahr inget emot dom men jag blir ju bara arg på oskar hela tiden:S fast det är inte med flit.. jag har väl inte bearbetat honom klart än..:P drömde häromdan att han sa att han ville ha tillbaka mig:/ det jobbiga var att jag avrt så glad att jag inte förstog att det bara var en dröm.. cepe:S

aja nu blir det att supa ikväll..

over and out

Kommentarer
Postat av: liss

VI ÄRGER SÖNDER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback