Torsdagen då allt händer!

YEY idag är det äntligen den 27 november. det datum som händer mest på under hela året:P min bästa vän lisa fyller år. min bästa syssling fyller år. min (syrras) kompis Jenny fyller år. mina föräldrar har bröllopsdag + att det är branvarnarens dag! haha
så idag säger jag bara grattis till alla! GRATTIS! plus att jag ska och fira lisa senare ikväll bara för att vi tycker om varandra. jag hoppas på en god tårta och gott sällskap. ska bli spännande att träffa hennes morföräldrar med tanke på att jag aldrig träffat dom förut o vi har ju faktiskt varit vänner rätt länge o rätt mycket:P det jobbiga blir nog bara om jag inser att dom inte är som min farmor för då blir jag ledsen. jag lärde känna oskars mormor o hon var nästan som farmor (ingen kan vara lika bra som min farmor så man får nöja sig med nästan):P  sjukanmälde mig från skolan för jag ligger endel före eller jag ligger iaf INTE efter o just nu pallar jag inte med skolan. ingen förstår att jag kan allt o inte behöver vara där utan man måste ju vara där bara för att sitta av tiden som för mig är helt värdelöst! dags att ladda ner läroplanen och läsa igenom den o komma med bra argument för att låta mig vara hemma o plugga här.
plus att idag har jag smörjt in hela kroppen med massa klet och det gör jag aldrig o bara det visar att jag är på bra humör just idag. kunde bara önska att vädret var finare men det är iaf inte två meter snö här i östansjö som det är i mUppsala.

//over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

dags att ova pa att kleta for pa kuba blir det solskyddsfaktor for din del din illa blekfeta gris! :P

Love u!

2008-12-04 @ 14:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback