torsdag

Usch nu sitter vi och har webbdesign. just fått reda på att NU ska vi börja göra våran egen sida. helt utan att ens kunna något:S
den här veckan har gått så fort jag inte fattar det! jag har flyttat in till märsta och nu har mitt internet slutat att fungera. PAIN! så alla vet det!
idag ska jag till storstaden och gå på teater. känns kul men samtidigt jobbigt. jag får ingen helg. ingen helg med trygghet men en helg med skojj:/ det väger väl upp antar jag.. sen ahr det slagit mig att dom andra två helgerna framöver ska jag hem för att först fira lisa 18 och sen gå på lisas projekt arbete VINTER ROCK!! i kumla den 5 dec, lite reklam;) helgen där på är det faktiskt KUBA som gäller. helt sjukt. planerat den här resan sen ajg gick i nian med syrran o paradis oskar men trodde inte att den skulle bli av:O=D

så helgen blir väl att spela alfapet o mahjong!! :D drick GOTT kaffe o vara lite kulturella o gå på något museeum:D
men fett jobbigt att komma tillbaka till skolan nu när vi bara har massa prov o skit. på onsdag ahr vi trafikkunskap prov och jag kan verkligen inget. så det blir att plugga som ett as:/ as mycket man ska kunna:S
är glad över att inte ha någon idrott sista året på gymnasiet. det är en otrolig lättnad jag itne trodde man kkunde uppleva:P hahah sällan  jag värsta tjockis latisen:P

bakade förövrigt hallonpaj med steffis llillasyrra igår samtidigt som jag hjälpte henne att plugga in lite rikstad o regering. FY! hon hatade det lika mycket som jag gjorde:P men tack kära magnus westberg som lärde ut så fint! HAHHA jävla borgarsvin!!

over and out!

PS. tänker på sis. hoppas att penga fronten klaras upp och tänker på lis som är lika ensam som jag. kanske syns i storstaden;D DS!!

Kommentarer
Postat av: L

det var kul att vi såg i helgen ju :D

roligast var ju att du förlorade i mahjong XD

även fast tiden går så fort, så tycker jag att den går så jävla segt iaf :(

Postat av: L

det var kul att vi såg i helgen ju :D

roligast var ju att du förlorade i mahjong XD

även fast tiden går så fort, så tycker jag att den går så jävla segt iaf :(

2008-11-24 @ 08:48:03
URL: http://miinlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback