Måndag

jag villl verkligen int evara här nu. mår bajs på alla sätt känns det som. bor inte kvar hos emelie nu och det känns lugnt men ändå så är det jobbigt på boendefronten.. jag vill bara krypa ner undertäcket o ligga där till jag blir gamal och bli serverad nyponsoppa, madelbeskvi och massa glass!!
hade ingen lust att åka tll uppsala imorse men mamma tvinga iväg mig och jag antar att det va det rätta:/ men ändå så går allt emot mig, jag är förvirrad och klumpigare än någonsin. tappade bort min biljett så ajjg va tvungen att köpa en ny när jag kom till enköping. det va surt:/
jag va på konsert i fredag o det var massa mys. det är alltid kul att känna sig kulturell:D
sen blev det att var apå fest i lördags. rätt kul men samtidigt jobbigt att man kände alla där ifrån förr..:/ men men man får väl inte vara så grinig kanske.
igår firade vi pappsen. han fick presenter från alla och så åt vi TÅÅÅÅRTA! :D
btw så spelade jag äntligen monopol i fredags. det va lika kul som ajg minns det:D min bror vann o det va iofs tur för annar blir han så sur så det blir bara tråkigt att spela^^:P
nu regnar det ute och jag har inte med mig mitt paraply:(
paradis oskar kunde inte träffa mig nästa helg iofs kunde inte jga träffa honom heller nu med tanke på at tjga inte haft med mig tillräckligt med kläder o grejjer men men... jag vill bara dö!

fuck and out

 

Kommentarer
Postat av: syster

Nej! allt ordnar sig tillslut! om en manad aker du till varmen och kuba. och i var ska vi halsa pa varandra jamt! och ta igen alla missade dagar. och al missad kladdkaka. love u

2008-11-11 @ 04:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback