Måndag

Idag började min bra helt ok. seg morgon eftersom jag inte ville tillbaka til uppsala. men på tåget i hallsberg träffade jag marika som skulle till stockholm hon också:) så ajg hade sällskap hela resan :D s en hel dag istockholm då vi lyssna på föredrag. sov lite men var vaken mest iaf. åt äcklig kebab som lunch så jag var sur. nu sitter jga i märsta hemma hos steffi. hoppas bara att tiden till kuba går fort. på tordsag ska jag troligen på teater med oskar.. :D sen blir det helgen i stockholm oxå..

jag mår dåligt. för alla er som inte har uppfattat det.

//over and out

Kommentarer
Postat av: lis

vi ska ju dela på den här dåligheten som vi känner.

plus våran ensamhet.

Postat av: Anonym

simon var inte arg. det var han som ville gå på bio.

2008-11-19 @ 09:48:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback