Lördag

för bara fem minutersen avr jag helt okej men nu e jajg baraså ledsen så jag vill skjuta någon. jävla oskar! jag fattar att du vill knulla runt emd männsikor men måste du verkligen göra det och dessutom, måste du göra det med fula fjortisar som har samma namn som din fucking syster och som du träffar på klaras(en fucking krog tjej!!)! jag vill bara att du ska komma tillbaka till mig o fatta. jag skulle kunna göra vad som helst. FUCK! vill bara stänga in mig o dö..och oskar det vore fan bättre om du ore död än att hellre väljer att vara tillsammans med andra än mig!!

dessutom ahr jag varit hos farmorsgrav idag. bara det gör mig super ledsen..:(
men jag va på marieberg oxå o köte mig två strumpbyxor o ett halsband:/

fuck and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska döda dom som får oss ledsna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback