Världen är emot mig...

känslig igen. eller så är det så att världen är emot mig!
Min syster har ett "seriöst" förhålande med en idiot. En idiot jag hånade! han stötte ju för fan på mig o sen tog henne. hur kan man gå o bli tsm med någon som tar i andra hand!
Hon e fan värd så mycket bättre:|

inte nog med att syster skrämmer mig så gör även min pojkvän det. Han går ut på krogen, super sig full för massa pengar och så träffar han sitt ex och "minns" inte va hon sa.
och här e jag 20 mil från honom. han kan ju göra vad han vill men ändå känns det knasigt!
jag hatar distansförhållanden!
och han hade nog inte ens tänk att berätta att han träffa henne om jag inte frågade om hur det var.
:/
och hela helgen tillbringar han hos en klasskamrat...och "arbetar" :/

Jag ringde P-O men ahn svara inte, han som sa att han skulle vara HELA helgen:(
massa folk som ljuger...

Lis'en är i stockholm o liver loppan. super sig säker dyngrak! hoppas hon trivs iaf.

igår skulle jag tagit mig till stockholm om jag inte varit sjuk. jag har nu varit sjuk dom senaste dagarna:(
Massa sjuk tillcohmed, är det rättvist?
Va har jag gjort för att allt ska gå fel?

Ge mig en vän att krama! eller någe annat jag kan tycka om, en kaddkaka?:D

på tisdag har vi cepe Engelska prov, et tman inte kan plugga till utan man kollar upp vad man kan :/
Jag kan INTE:(


hatar att vara ensam:/

Kommentarer
Postat av: syster

det var ju inte rikigt så. men visst. kör ner mig bara

2007-03-05 @ 23:48:08
Postat av: Anonym

hade haft det bättre om jag va med dig <3

2007-03-06 @ 10:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback