Paradiset

Sötnöten kom hit i fredags och det har varit som att leva i ett paradis hela helgen. Allt ter sig så vackert när han är nära. Allt blir så Enkelt när han är nära. Så enkelt att bara ett barn kan klara av det.

vi hade tänkt oss en myskväll på fredagen men det ändrades fort, klasskamraten E ringde o skrek att det skulle bli fest. så vi drog oss till Västertorg då vi fått information att folket skulle hänga.
folket va där o vi träffa ett par bekantskaper. vi stanna ett tag för att hålla E sällskap till hennes bästa vän blondie kom. det va rätt underhållande att sjunga o dansa på en parkering klockan halv tio en fredagkväll^^

Blondie kom o vi drog oss till fjortisfesten. vi var välkommna och va där ett tag. det sög ganska hårt me tanke på att vi var nyktra^^
Festen dog ut vid halv tolv då grannarna började skrika på värden och värden va tvugen att be alla dra därifrån.
och med säkra uppgifter hörde jag även att polisen var på väg så vi smet iväg rätt kvikt...

Lördagen blir en liten Prov-dag. utan att handla något i klädaffärerna så provade sötnöten massa kläder. inte lätt att handla tsm. vi har inte samma smak. och vad det gäller mig så förösker jag spara så mycket som möjligt av mina pengar till London resan som inte är långt borta! vi åker den 25 (L)
 Lördagen blev oxå massa mys. vi åt as god glass och typ svulla massa godis medans vi såg på Barbapappa.

Dock somnade jag och jag fick se den igen på söndags morgonen:)
Massa bäst, Barbapappa är ett fantastikt konstverk!
söndagen urartade ganska bra. allt var perfekt tills vi kom på att vi var tvugna att springa till bussen för att annars skulle han missa bussen och allt skulle bli cepe.
Jag fick iaf sminka honom:D *ögon-orgasm*

Återigen är jag glad. den här veckan kommer gå fort som fan!
på tisdag åker jag till sötnöten, på torsdag kommer jag tillbaka hit och sen på fredag drar jag tillbaka till skogarna igen.

Jag saknar honom redan, och jag kan ju inte ens använda min skriv-fantasi längre :(

/R

Kommentarer
Postat av: oskar

skyller du på mig att du inte har skriv fantasi? :O tihi tycker massa om <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback