Neggopeggo^^

"And it?s not a cry you can hear at night
It?s not somebody who?s seen the light
It?s a cold and it?s a broken hallelujah"

Allt blir cepe fast ingenting händer:/
Mitt liv är helt jävla innehållslöst! ändå får folket dampet pga att jag är jävla cepe o inte kan ta in att folk faktiskt kan tycka om mig!
bara för några är elaka så behöver kanske inte hela männskligheten vara arg på mig!

Åhhh kan jag inte bara sluta tycka synd om mig själv?

Inget händer, jag förstör mer än jag ger lycka! jag ger min älskade mera skuldkänslor än han igentligen skulle behöva ha! =(
Jag vet inte hur man betersig eller hur man hanterar känslor, när får man lära sig sånt?! LÄR MIG!

Isdrottning som jag kallades förr av P.O...

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback