mwiii

Så.... uppdatering efter vad som igentligen inte har hänt^^
Ofta skiver jag när jag gjort något som lyser upp in vardag eller så skriver jag när det är mest synd om mig. 
Antar att detta inlägg blir rätt gnälligt efter som ingenting händer mer än att jga blir sur på allt folk.

Jag är i skolan och blir så uttråkad som man abra kan, hålle rpå att somna flera gånger om. och va kan man göra? inte ett skit, jag försöker verkligen att vara lite små intresserad efter som detta är den gren jag troligen kommer välja:/

iofs tycker jag att allt e trist nu. och när vi väl får en rast finns inget att göra så då sätter man sig vid datan som ingen är aktiv med! 
Sen åter går man till cepe lektionen och det går så sakta så man håller på att bli gråhårig. sen blir det lunch, då får man inte ens med sig sällskap från klassen. 
Man möter en söt men dock FÖR gullig filur i Caféterian som inte vill följa med mig som sällskap så skäller jag ut mig någe spydigt och går. så hon e väl skit sur på mig nu:S

I Matsalen så hamnar jag bakom ett par andra vänner och tur var väl det eftersom det visade ju sig att jag kunde äta med dom. så efter hela tiden vi gått på GUC så är det just idag jag suttit kvar i matsalen längst och faktist trivts. Vi snackade iofs Bara om sex, men det gick bra för dom här försökte inte impa utan dom var bara ärliga men dock vulgära. dom är nästan lite oskyldiga i vissa fall. Känns skönt med sånt umgänge. 
 
Men väl tillbaka till klassrummet så e S skit sur för jag gick och åt mat utan att vänta på henne, hon sa ju att hon inte skulle äta. klart jag blir sur för jag inte vill äta ensam. men så hade hon tänkt att visste att hon hade tänkt följa med:S 
Jag är ingen tankeläsare, sluta fövänta er det av mig!

Jag saknar en rikigt vän jag bara kna ha så jävla soft med. jag saknar Lis'en och P.O... :/ 
saknar Syster, men mest saknar jag mitt älsko... 

visst jag har inte mycket att klaga för, jag ska nog bara börja sluta bry mig om allt. :/

/R

Kommentarer
Postat av: Oskar

min finaste lilla sötnöt! om jag bara kunde vara hos dig nu.. men vi ses snart, bara två dagar kvar nu :D *längtar*
jag ska försöka rädda dig från allt elende, hoppas bara att jag klarar av det. Pusss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback