Du är för snygg för mig!

Tiderna börja te sig konstigt. efter en sån lång väntan på saker coh ting händer allt nu. verkligen allt. Jag har skaffat mig en pojk som är villig att offra det mesta för mig! känslan att vara omtyckt utan någon utav vatten har varit en tanke långt borta en längre tid. jag trodde jag visste vad "kärlek" var, eller åtminstonde hur man var när man var kär. men det är INGET jämfört med vad den här pojken kan få mig att känna! Helt cepe, jag vill kunna kontrolera min vardag. Men innerst inne vill jag nog bara att någon ska ta hand om mig när jag faller...

London resan som varit så långt borta i flera års tid. har jag ine ens kunnat drömma om att kunna inträffa då jag inte längre bodde hemma. då jag inte längre var särsklit liten. men drömmen kommer slå in inom en snarframtid. rättare sagt 6 dagar. jag har börjat nedräkningen.

Drömmen om F. har varit som bortblåst sedan den 9 september då jag träffade honom för första och sista gången. då jag fyllde mig med sprit och bjöd hem honom i min säng och en hel natts smackande. det känns så långt borta men just idag kom han åter in i mitt liv som en vindpust susande i mitt hår. detta kommer säkerligen vara sista gången vi ses. Allt var så perfekt den natten, för perfekt för att det skulle kunna vara någe mer. Jag hade rätt, han var den man som dissade mig för singel livet. Han är fortfarande singel men dock fortfarande en Ronja-kille. 
Det var dock annorlunda den här gången. det var pinsamt att sitta vid samma bord och äta men jag fick aldrig känslan av ångest att jga alrig kan få honom eller heller inte känslan av att jag vill ha honom. Jag har Allt som jag vill ha i kärleks väg. Oskar är Perfekt, ingen kan någonsin försöka övervinna det. Han är min värld. Dock tror jag att jag kommer försvinna från hans liv som en svår och jobbig grej. :/ 
Låt oss hoppas att jag har fel =)

Dagen var mer ensam än vanligt. jag har börjat röra mig ensam i skolan istället för att hönga med dom som inte ger mig någe. jag gick och lånade en bok på bibblan som kunde lura bort all trisstes:) 
S. var borta idag coh det kändes mer jobbigt än annars. J. var även borta även fast jag börjat spygalla över henne helt är hon en trgghet. och E. kom tillslut till skolan efter flera timmar. 
EXPO:n var vi på studiebesök på slottet. efter det gick jag och A (som jag inte umgås med sen den 31 Januari) och fotade lite med skolans kamera, jag fick en tia så det kändes som att han köpte mig men det spelar för mig ingen roll just denna dag, den kunde jag köpa glass för. =)

Jag tror nog att om några år då jag ser tillbaka på min ungdom kommer jag bli besviken för att jag inte tar några chanser. några upplevelser. va gör jag nu? jo jag sitter inhyrd hos en tant och lyssnar på LW. Han kan för alltid rädda mig!

Och allt Jag sa då, hur kan man säga så? 
Va är det som gör att man säger saker, saker man inte förstår? 
 
Nu ska jag ta mig nypnsoppa, mandelbeskvier, glass och läsa min nya bok efter som jag läst ut "Doktor Glas" av Hjalmar Söderberg. En av mina tre födelsedags presenter av p-o. åhhhh vad jag sakanr honom. Bäst jag tar på mig min sötnöts tröja o mysa lite.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback