överlycklig^^

Återigen har jag funnit minkärlek hos sötnöten!. finns inte mycket att skriva eftersom kärleksområdet inteär min grej. men han är helt enkelt bäst. väntapå migpå stationen i fredags och följde med mig hempå en trevligfamilje kväll. sen på lördagen drog vi till hallsberg med Emmi o Lisa L. det var trevligt och det räckte att bar aumgås domdär timmarna^^
jag vill ju ha tid för sötnöten oxå:)
sen åt vi hemma hos mig o drog sedan vidare hemtill sötnötens hus. där tillbringa vi kvällen med hans föräldrar o sedan efter vårat första bråk så lade vi oss o kolla på film. bråket va rätt ytligt och inte menat så seriöst men det gick överstyr. tur att vi löste det. jag kan ju nte bli sur på min sötnöt!
Jag somnade efter cirka 10 minuterpå filmen men vackade av att sötnötens kulle ta kort på mig när jag sov. åter igen virvlade känslorna och upplevelserna av sommarkvällen 04...Vart depp o lade mig o sov. vaknade tidigt, ungefär vid sju ändå så var vi inte inne i duschen förnst halv tolv:/
Första gången ajg duschar ihop med en pojke seriöst. känndes super konstigt men men.  även det överlevde jag.
Sen vart det ett hysteriskt samhälle på övervåningen av endast 4 invånare. underhållande till max, jag som älskar kaos.
Minaföräldrar meddelade att dom var inne i stan o kunde hämta upp mig på vägen hem så för mig lät som en bra idé. trots att jag fick åka  från sötnöten tidigare än planerat. men amt fick vi i oss iaf.
Supergott men dock vart jag så mätt så jag kände att jga höllpå att spy, jagär inte van att äta så mycket och inte är man otrevlig o inte äter upp.
Men ännu en gång överlevde jag:D
Tänk att sötnöten utsätter mig för flera prövningar flera gånger om dagen:P dumma dumma han! toihi
Nu e man hemma i skogarna och lagt upp nya bilderpå bilddagboken för att förtränga att plugga. :/
Ostbågarna oxå snart slut somligger framför mig^^ men snart är det dags för ännu en måltid. o sendan blir det att  åka massa tåg!
då kanske  man kan plugga lite, ajg har ju förfan prov imorgon! suck!!! *ångest*
Ge mig kraft att klara det!
Imorgon blir det hardcore kväll och sednapå tidags metalkväll:P dagarna rullar på:)
men ändå föraktar jag folket mer nu...
Hata idioti ... men snart får jag träffa syster o söta Annika:)
Jag fyller snart 17:D

/R

Kommentarer
Postat av: fuchikoma

Yay! Sötronja! Vad önskar du dig då?

2007-01-23 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback