Fuck nyår!

vaknade på nyårafton ett flertal gånger av att syter kom in o tjata på mig att hänga på ner till lund. efter ett tag så sa jag. spontant åkte vi klockan elva och va nere vid tre. tågresan va lång men med det bästa sällskapet och den lugna katten så gick det bra ändå. vi såg på film och mös.
väl "hemma" i lund så mötte vi Twinky som hjälpte oss hålla ordning på alla väskor medans vi rusade in på konsum innan dom stängde och han näst intill inte få med oss glassen för dom stängde igen alla frysar!
väl hemma så lagade vi mat och det var mycket gott. inte riktigt som supén hemma men ändå en näst intill vegansk rätt.
sen prang twinky hem o jag syster böt om o drog sedan dit efter en timme där vi började våran förfest. där hppade jag på en dansmatta. helt beroende blev man. as kul. men jag sög:/ sen kom haplo in ramlande och åt mat. sen kom även fluff och J. men dom kom endast in i hallen förnst vi drog vidare (utan glass:( ) till nästa förfest som låg precis bredvid syster lägenhet. där stanna vi högst femton minuter för att sedan dra vidare till bussen som skulle ta oss till malmö. som endast gick en gång i timmen. jävla kollektivtrafik! väl på bussen hade vi rätt kul åt några jävla bombade blondiner som var såååååååå vuxna! sen när vi kom fram så drog vi till festen som twinky fixat- mr J som total ignorera syster va rätt söt ändå. trots han r en kopia!.

sen va vi där till kvart  tolv då vi drog ut till möllevångstorget, nej mamma vi blev inte ner skjutna eller knivhuggna! vi stog omringade av raketer! mellenium i askersund, slå dig i väggen;) där va vi oh hade den mysigaste stunden. kan man fira bättre nyår än med sin mest älskade i hela världen, syster!

efter det så betala twinky in mig på krogen. huklöst dyrt. 150 jävla spänn! men det första vi gjorde när vi kom in var att haplo tog med mig till dansgolvet och vi dansade, jag dasar fan aldrig!  shit. aja. kul av det. där hängde vi ett tag o hade rätt röj. efter ett tag så vart haplo rätt off o vi rätt trötta så vi tog en taxi hem och jag satt nästintill krulls ansikte men fick kämpa hårt för att inte komma för nära så han kunde ta en kyss. en kamp jga hade fört hela kvällen. och jag lyckades. vill ju endast kyssa en viss sötnöt! första gången på fyllan jag säger nej till hångel. en bra start på året!
väl hemma i lund vid kvart över tre så la jag mej och sov.

utvilad vaknade jag imorse och satte direkt igång med min uppsats jag ska skriva "dataspelsberoende relaterat till wow" det funka rätt bra. jag skrev o skrev medans syster sov av sig sin baksmälla. och har endast analysen kvar till imorgon. får se om jag pallar. jag vill ju igentligen bara prata med dig på msn... men efter som du e rätt off hela tiden med allt slitande får jag klara mig ändå. 

dagen vart rätt slapp efter uppsats skrivandet. vi drog till twinky o hämta systers mobil, sen hamna vi här och lagade mat. mycket god potatis o lök soppa! det e fan bästa maten^^ sen vart det en film. kom inte ihåg ett piss av den så den va skit kul "titta han snackar" och sedan blev det super mario 3 resten av kvällen som jag personligen suger på men jag er ändå. så sjöng vi såklart på slemmas söta skiva som syster bara "råkade" ha här fast den är min...:S

så jävla trött på nyår, vi betala fan 766 spänn för att komma hit igår och idag skulle det typ va gratis. måste man hetsa så jävla hårt. det är EN dag. jävla system som duger ut  oss! fuck fuck.

Puss /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback