Början till Allvaret

Yeah här sitter man i skolan o försöker tiden att gå med hjälp av msn men va fan, ingen e ju inne! Börja leva på MSN ffs!! 
jag har hört att jag flexibel. det  elite av ett ord i vardagen och framtiden. 

Lovet har gått gram med stormsteg och riktig fått mig att tumla runt. 
en kärlek som kommit och fått mig leva igen:)
Och HAN vill ha mig nu... tog en vecka att förstå det, DISSEN! men iaf:P
 tihi


jag kom hem till mUppsala igår från Lund. 
En helt fantastisk vecka där jag o syster klara av våra ekonomiska problem med knapp marginal. 
kolla in http://ronjj.bilddagboken.se för mera bilder.
längtar verkligen efter att få träffa systra mi igen. den 2 februari blir det nog av. + hennes klon Twinky.
och även efter det kommer jag ha saker att se ifram emot. London resan! måste börja spara massa pengar som jag inte har^^
Redan nu har jag helgen att se framemot, då min sötnöt kommer :D

jag har gått tillbaka till lyckoruset som jag hade i höstas:/ eller så är det bara så jag alltid känner mig, glad och upprymd!

Jag måste ta mig ur mitt sockerberoende som står på högkant efter jul/nyårs akteviteter. 
och har man tur kanske man kan gå ner lite i vikt på köpet. har typ gått upp 17 kilo efter lovet! 

åhhh snart är det lov igen. men varför är du inte hemma då? jag vill ju träffa dig!



uppdaterat::
helt sämst dag. den dag vi igentligen inte skulle behöva gå i skolan... drog till skolsyster där amn blev trakaserad för att man va tjock:( som om man inte vet hur man ser ut. som om man inte ser sig själv varje dag i spegeln!
sen blev det svenska då vi vart tvingade att sitta i ring för att berätta om lovets aktiviteter som var för mig helt värdelöst. jag bryr mej inte om va fan dom andra gjorde! dom jag vill veta frågade jag. går vi på lågstadiet? dessutom, tänk på dom mobbade som inte gjort någe, ska dom då få sitta o ljuga? jag hatar dom som ljuger!...
sen blev det att äta lunch. potatistsalkad och kok korv. med bröd, men UTAN sallads bord:( svällten!
sen blev det att låna en roman på bibblan, jag låna fyra. läsa är lärorikt!. sen blev det radiotv till lemma. diskutera såpor och sedan fick jag inte ens redigera våran film utan S. gjorde det utan att ens vara med i filmen! sur vart jag...sen åka hem o spela tv-spel. o äta mat... JA! jag är en jävla surmule! 
/Squeeky!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback