bättre o bättre

Nu sitte rman här ensam och det känns konsitgt, jag har haft en sötnöt springade omkring mig dom senaste dygnen. dygn som varit helt makalösa. tror jag är kär igen. Han är nästan FÖR bra. :)
tråkigt nog tror jag inte på distansförhållanden men det kan nu funka dne här gången om båda är villiga att ta det så länge. man får ta en vecka i taget o se va som händer:)

Incidenten i tisdags har nästan försvunnit ur mig nu. visst finns alltid minnen kvar men som tur var kom sötnöten och rädda mig från min egen självdestruktiva plan.

dessutom så had evi sån tur att tågtraffiken var inställd igår så jag fick umgås en extra dag emd sötnöten:D vi spelade in filmer som jag nu har på datan som jag kan påminna mig om när jag depp. massa kul va det iaf. skönt att han är så avslappnad och kan snacka om allt med alla:')
Börjar få ångest över att träffa hans vänner, jag vet att jag kommer förakta dom. men jag vill de tändå inte eftersom det är hans vänner:/

men sånt löser sig väl:)

igentligen har jag plugg till imorgon o till restan av dagarna men ajg orkar verkligen inte. och tv:n visar bara äcklig sportgala o någe annat idiotiskt elevskola där prinsen gått. jag vill bara spy!

jag har fått tillbaka mitt hat så nu är jag den samma gammla ronja som svävar på moln men döljer det lika hårt som allting annat som har med kännslor att göra. eller ja, visst jag kan säga att jag tycker om någon men mer än så sägs inte om de tinte är något undantag förstås;)

Allting börjar kännas bättre nu.

sweet


/R

Kommentarer
Postat av: Byxlöse Piraten

Man ska så klart fascineras av den filmen det är en del av konsten som världen har glömt.

Postat av: Liisen snisen

ÖJ, gullet. underbart att du mår så bra. självklart ska vi ses i helgen. you are the one and only.

2007-01-18 @ 13:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback