Back to Good.

allt har löst sig nästan. jag mår iaf bra.åhhh..känns som dne här veckan har varit som ett himmelrike utan krav. fått leva mitt liv bredvid en som jag verkligen tycker om. och nu är det inte långt kvar till skolan börjar och jag får träffa S. :D o sen går veckan fort o fredagen kommer kännas nära och till slut kommer "min" sötnöt :D

allt börja ordna sig bättre nu, och jajg är inte lika disträ som jag en gång var.

Jag saknar att vara snygg eler åtminstånde utstickande på mitt sätt. nu e ja bara en i mängden. visst så föraktar jag dom som sminkar över sig själva för dom e så fula och dom som säger att dom är konstiga o int evill va som alla andra äckel. men va fan... palla..

ge mig sommar o värme.

[www.ronjj.bilddagboken.se]
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback