Äcklig

dagen igår var tille nbörjan super bra och men uratade till någon fruktansvärt.
Jag gick i skolan. skattade efter som jag lever på mitt lyckorus som Oskar givit mig.
Efter skolan så hängde jag med en klasskamrat hem och vi bestämde att vi skulle laga mat tillsammas. men efter som när vi kom hem så drack vi kaffe o tog en macka var vi inte särskilt hungriga. så vi bestämde oss för att baka en kladdkaka som vart i perfekt tillstånd, trots ett springande mellan MSN o bakning. 
och så passade jag på att prata med Oskar i telefon. Jag ber om ursäkt att jga var så osocial hos klasskamraten men oskar får mig att må bra. 
efter vi ätit mat med klasskamratens far och hennes vännina. så hög vi in på kladdkaka och jag bestämde mmig för att dra vidare på äventyr. så klockan nio var jag på stora torget som vi hade bestämt. Han var dock någr aminuter försenad men det gjorde inget alls för jag fick ytterligare några minuter samtals tid med Oskar.
Vi gick hem till honom. jag gick på hysesyn med tanke på att det var så länge sen ajg var hos honom och han har total renoverat. det tog inte långtid innan jag kollade in sovrummet och vart förälskad i hanns magnifika rum. sängen var en dubbelsäng som han har satt upp stolpar med röda samhets gardiner i. det var som en riktig kunga säng med massa kuddar och täcken i. med en stor lampa över sängen som han började elda steartin ljus i. 
resten avr mörkt i rummet och ahn började med ha kuddkrig med mig, därmed trycka ner mig under kuddar utan jag får luft för att se det som en lek. eftersom jag får sån panik av sådant höll jag på att slå mig fri men det gjorde det ännu roligare. 
tillslut när jag var helt utmattad släppte han mig pch så gick vi ut till köket för att ta ett glas saft att svalas oss med. 
Jag tog tid på mig att dricka saften för så länge jag höll i saften kunde han inte göra någe. Jag satte mig en stund vi Helgon i hopp på att fly en stund. även fast det inte varit så obehagligt än. 
efter en stunds skrikande till honom utan svar begav jag mig in i sovrummet med mitt glas saft, tur va väl det. för där stog han bakom dörren i hopp om att sätta på mig handbojor som nu inte gick för han vill ju inte att jag ska spilla i hans säng. så jag satt där med ett glas i handen o han satte sig bredvid. 
tillslut tog saften slut o jag flydde ut till köket för att ställa bort det då han kommer o tar mig i handleden o leder in mig i sovrummet. där han sätter fast min högra hand i hans byxor lagom bra för att jag skulle kunna runka av honom. och hade han lite tur kanske jag skulle snudda lite lätt vid honom. den andra handen var fri ett tag då jag försökete slinga mig ner på golvet o försöka komma bort från honom men värken från min handled som satt fast med hjälp av handbojerna i hans byxor var frutansvärd. han fick lyfta upp mig gång på gång och då jag blev för jobbig så satte han även fast min andra hand i ett par handbojor. tillsammans med sin höger hand. så nu låg jag på honom fast ajg fösökete lägga mig bredvid honom så gott det gick. medans mina händer va fast. han låg och höll om mitt ben med sin lediga hand och smekte mig på innan låret. och när han kom åt så tog han mig på bröstet fasthan gjorde det som att det inte alls var hans avsikt utan att han bara råkade. 
där låg jag, fast. o jag bad honom släppa mig. 
tillsut tröttna han även på att liga i den vinkeln och försökte då med utmaningen att ta bort min hand från hans byxor o istället sätta ihop den emd min andra han och bara ah ett par handbojor i leken o han var helt fri. och han lyckades efter en timmes motstån kanske då jag även fått sterin över hela min rygg för han satte sig på mig o slog i huvet i laman med det levande ljuset och allt kom på mig. o jag skrek till mera. och det gjorde honom bara kåtare. 
tillslut så slingrade jag ner mig på golvet då han var utmattad och jag fick upp låsen till handbojorna. och sprang ut till lägenheten.
Jag förstår inte riktigt varför jag inte gav mig iväg. det var nog för att han hade lovat mig skjuts hem. så ajg stanna kvar. jag satte mig vid datorn. han kom efter och stog bakom mig en tid sen han flytta mig från hans stol och satte mig i hans knä. det va då han fann sitt skosnöre liggande vid datan som ahn använde att strypa mig med. jag fick pank och flydde från lägenheten då jag kom loss. 

Jag sprang hela vägen till bussen som jag visste skulle gå när som helst. jag ville bara hem. ville bara bort. Inget hade ju hänt. Jag är ju bara känslig. inte ens en puss lyckades han ta.
På bussen ringde jag oskar som ett rop på hjälp o jag behövde bara drömma mig till honom.
väl hemma var min hyresvärd vaken o det kändes underbart för då kunde oskar återigen tillbringa ett samtal med mig. han ringde på hemtelefonen och vi pratade frma till halv tre inatt. 
Han fick mig på bättre humör. men ändå så känns det som att jag är förbannat äcklig! 
en stor svart klump i magen ligger o knager och jag har ingen lust till någon. tycker att allt är äckligt. mina handleder är prydda med blåmärken som jag försöker dölja. 
Inget hände men ändå så känns det. jag e så jävla jobbig!
Andra gången detta händer mig. jag orkar inte. 
Jag e ledsen oskar att jga inte kunde berätta igår. och vet inte om jag kan berätta men skriva är helt anurlunda...Förlåt

/R       

Kommentarer
Postat av: Petra

Hur kan du ens fundera över att skudbelägga dig sj genom att du är känslig? Ingenting är dit fel. han ska fan dö!

2007-01-10 @ 21:47:57
Postat av: haplo

Håller med syster din. Vill fan gå bärsärk på jäveln tills han ber om att bli slängd i fängelse där han hör hemma.

2007-01-11 @ 00:07:24
Postat av: Lisa

Håller med här med. Vilket svin, han borde fan lida.

2007-01-12 @ 11:36:02
Postat av: Lari

Låter väldigt mycket som en våldtäkt i min värld... låter som ett svin...

Postat av: P-O

Vi tar fanstyget nästa helg!

2007-01-15 @ 16:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback