17!! MIN DAG

gaaaah. jag e för fan 17! jag minns mina forna dagar då jag var 14 som igår. när jag stog inträng i skumpans garderob med bög-o. då syster sluddrade medans hon var "nykter" då jag låg i sängen i v-torp och missade alla fyverkirier för  jag hade "annat" för mig. då jag dansade på ålandsbåten tsm med min syssling och hennes ÄCKLIGA ragg:P 
Allt har gått för fort. 
Visst är jag glad att jag överlevt så här länge. Jag har haft mina tvekningar.
Nu är allt förbjudet men ändå tillåtet. nu har man inte rynkor men ändå ingen rumphy. 
åhhhh.. va fan har jag gjort av mina år? 
år av kärlek till en fantastisk Syster som även hon haft det svårt. År av kärlek till ett ex som har varit från och till men nu är slut med. För nu har min värld fått en ny kärlek, Min Oskar. Tanken av honom får mig att vilja leva länge efter som den största delen av våran tid är att sakna än att vara. 
lisen fisen coh Paradis Oskar är även dom närmaste änglarna i min omvärld. och jag kommer ine släppa dom även fast det är nära många gånger. 
Jag kan göra mig av med allt lösfolk, fest folk som inte betyder något igentligen. några man bara har för att man ska slippa känna ångesten av ensamhet.
Jag klarar mig!
Jag är 17 och självständig. jag måste vara självständig! jag ska lixom sköta mig själv, jag bor int ehemma och jag har ingen som ser efter mig. 
inte på det sättet iaf. jag skulle kunna ljuga för alla men orkar man det verkligen? 
En sån som jag är hälsosam och ljuger inte. en sån som jag är negativ och kan med ett ögonkast besluta mig om att vissa skulle lika gärna få dö bort. då tänkte jag int epå kläderna eller utseendet isig utan mera men hur dom pratar, deras kroppspråk, utstrålningen av idioti mätaren. 
Inlägget blev mera hatiskt än jag tänkte. så.... in med lite kärlek. 
Sussie räddade min dag genom att bjuda på frukost och sedan ska bjuda på fika på stan för att fira min stora dag. 
Fått många gratulationer och är tacksam för varenda en även fast dm är mest menade som artighet. 
Tårta på lördag då med Min oskar, Syster, Twinky, Lisen. bara favoritisar! sen blir det fikadag på måndag: Emmi, Carro, Micke, Dalli, kanske David. glömde jag någon?... 

jaja. Jag är 17 och snygg! 
PUSS /R 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fick ett grattis-sms av MIG!!!!!!!! YIPPIE!

2007-02-04 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback